// SupeƦwoɱɑn ;

Posted on: @ 20:17 | 0 replied.

Cuti ke ni ?
[hover here]

Hye and Assalamualaikum :)



K hari ni dah hari rabu and i seems like whooaaa cepatnyaaa masa berlalu and cuti kali ni amatlahhhh tk BERMAKNA ! also known as BOSAN ! K anda semua pahamm? tau sebab ape? Sebabbb - langsung tak pegi mane2 . Mak aku cakap ; duduk rumah belajar , mcm dah pandai sangat jeh . 1st term addmath berapa? Failed kan? Study balik . And aku pun ; okayyyy mak !! #Erhhh tu laa hakikat nya k . Ni baru form4 , form5 nanti lagi banyak aku dengar . And jangan harap nak nampak aku online bagai nak gila mcm sekarang ni . Tak akan mungkin terjadi pada taun depan !

And ni laaa keje aku seharian ; online facebook , online twitter , texting . #Serupa mcm penganggur kan ?
Haha kayy laa, taknak tulis panjang2 . Bythewayy alfatihah untuk adik Dirang . Dia dibunuh dgn kejam yg amat oleh syaitonnnnn ! #Semoga Tuhan melaknat syaitoonnnnn itu .


Let me fed your eyes ; SAY HI !

I'm cute and i know it . Erhh please jgn buat muka nak muntah tu depan monitor korang . Buruk #JK !



« Newer Post / Older Post »