// SupeƦwoɱɑn ;

Posted on: @ 21:38 | 0 replied.

Its so many story untold :')
[hover here]

Assalamualaikum and Hye :')





Heyy everyone , seriously i'm getting miss you all ! a lot and lotttt ! Memang lame gila tak blogging bagai ni kan ? ada masalah laa actually . And i think , it solved . Pe masalah tu , tak perlu laa you'all tau , just me , blog and my besties je tahu :') Seriously , it much personalise .

Last week , dah dapat result . And result paling teruuuuuuuukkkkk pernah aku dapat weyyy ! tak caye ? Meyh aku senaraikan ;

BM - 80%
BI - 76%
MATH - 43%
SCIENCE - 68%
AKAUN - 32%
EKONOMI ASAS - 50%
ADDITIONAL MATHEMATICS - 15%
ICT - 62%
SEJARAH - 51%
PAI - 64%

#aku sedih gila dengan addmath aku tuhh. Subjek paling aku suka dapat teruk centuhh. Act, memang melambak budak2 failed addmath first term ni. And thankss god , aku tak dapat zero !
okayy please jgn pandang lama2 .

And this month je , aku dah break up dengan dua orang. Cool tak ? Kay honestly , bab couple2 ni memang aku amek low sikit. Aku takde la hadap sangat sebab aku tau , kalau aku couple sekarang, dia bukan jodoh aku. What do I care kan -.- Aku lebih pandang crush aku dari Boyf aku. Erhh , memang aku pelik . Crush aku bukan la budak HOT sekola . Cukup la dia nampak educated . That's all . And aku lebih sayang adopt aku dari dorang . 

Tahun ni gak , even BESPWEEENNNN aku ZATY and SYA had gone . Allah datangkan beberapa org ni untuk happykan aku . Alhamdulillah . Yang sorang ni memang dorm mate aku and sebelah katil lagi . Kat kelas pun duduk sebelah . Semua rahsia aku share kat dia . Semua benda laaa . Dia pendengar yang baik dohh . And aku dengan dia banyak chemistry . Woouhhoooo . Haha , name dia Noor Hazirah Binti Mustaffa . Seriouly , i love you Zyra ;) 
#Zyra Mustaffa



Yang sorang lagi ni , setiap masa memang dia buat SETAN kat aku ! setiap masa weyhhhhh , kadang HOT je aku dgn dia ni . Takpee sabar2 , kawan kann . And tahun ni first time satu class dengan dia . Tapi bila dia takde kat kelas , rase bosan gila yg amat wehh . Sunyi tu satu la kan . Haha , dia ada gf . Cun pulakk tuh . Hewhew , till now i get pending why people do talk bout us . KAMI JUST MEMBER ; got it? kayy good !
He is Arif Amani


okay peace (Y)

Okayy la , my idea getting lose and i got to blah . Ok bye ;*


« Newer Post / Older Post »