// SupeƦwoɱɑn ;

Posted on: @ 00:44 | 0 replied.

This Blog (:
[hover here]



Hye and Assalamualaikum :)



Holla everybodyyyy ! Long time no see huh , well mood nak blogging dah lama lesap. Yoolaaaa , nanti aku post sikit jadi isu sensitive laa ape laaa. Sentimental bebenooo. Aku memang dah malas nak post benda sebenar nyaaa. Tapi keinginan tuu masih adaa. Well , who cares right? actually nak post something about dorm but nothing interesting laaa. Tengok la dulu nanti.

Huhhh, deeply aku memang nak delete blog ni forever tapi sayang :') Followers yang ramai and ...... yelaaaa takkan simply aku delete blog aku niyyyy? Tolong la fikir. Sedih. Sangat. Aku tukar URL blog ni ada sebab. Andddddd , aku malas nak fikir benda dah lepass. Biarkan jelaa okayy.

Aku never never terfikir nak ada blog. Since i was form 2 , Zaty beria-ia nak buat blog and she asking me the same thing. Memang takde minat langsung denga dia cakap pasal blog itu ini. Seriously ! Tapi, teringin jugak nak ada. Sebab i need something to post of. Try try laaa buad blog and finally sampai sekarang. Huhhhh , tak sangka boleh sampai tahap macam ni sekali. Followers yang ramai , sikit-sikit pandai edit code. Okay sangat dah tu bagi aku.


Nothing interesting and BYE ,

L O V E ,
qatrunnada


« Newer Post / Older Post »